Pages

Wednesday, June 12, 2013

kebenaran terbongkar!

Saya pernah merasai kehilangan sahabat-sahabat di sekeliling saya,
bila saya fikirkan,
rupanya saya sekadar memberi layanan yang biasa buat mereka,
sedangkan mereka memberi layanan yang luar biasa bagi saya,
dan ternyata ada sahabat lain yang juga memberikan layanan yang luar biasa bagi mereka~

sejujurnya. . .
saya bukan jenis manusia yang mudah memberi perhatian pada mereka,
saya jenis manusia yang sentiasa "badmood" pada waktu pagi,
saya jenis manusia yang boleh marah pada bila-bila masa,
saya jenis manusia yang tidak begitu pandai menghubungi sahabat-sahabat saya,
saya jenis manusia yang kadang-kadang tak tahu apa yang perlu saya balas dalam rentak perbualan mereka. . .

tapi Alhamdulillah~
saya bersyukur kerana masih ada sahabat-sahabat yang menerima saya seadanya,

ada dalam kalangan sahabat-sahabat saya yang sentiasa menegur kekhilafan saya,
ada dalam kalangan sahabat-sahabat saya yang masih tidak pernah melupakan saya,
dan masih menghubungi saya, walaupun saya jarang sekali menghubungi mereka,
ada dalam kalangan mereka yang sentiasa memberikan layanan istimewa buat saya. . .

terima kasih buat para sahabat yang sudi hadir dalam hidup Norazlia binti Mazli,
anda semua sahabat-sahabat yang sangat istimewa. . . "

saya dah start exam, doakan yea, in sha Allah~

No comments:

Post a Comment